Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla
tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos
kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan
tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa,
käyttämättömiä ja hyvin takaisin lähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua
peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa
näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on
maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen
palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

 

Palautusosoitteemme:

Erähopea/Johan Sjöqvist
Erkyläntie 11
11130 Riihimäki


Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei
muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän
kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa
noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse:
info@erahopea.fi
Vastuunrajoitus
Erähopea ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä
mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava
määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin
määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan
ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian
viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien
kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)